måndag 5 november 2012

Livet är inte alltid som det verkar folk!
Det finns saker som man kanske inte vill inse ibland,utan man bara blundar stopar huvudet i sanden och går vidare, vissa saker måste man facea, det är dom du vill ha i ditt liv, de som är värda din energi..

Vilka är värda ens energi?? livet är för kort för att slösas bort på massa dålig energi, sånna som tar energi i från en!!

Tar en funderare på vad vänskap verkligen är, trött på all ytlighet ja vet inte om det är för man är sårbar som gör att man använder sig utav det samtidigt så måste alla få tycka och tänka känna som dom vill, men det är nog mest beteendet fasaden dom folk bygger upp runt sig.. Våga vara du och stå för den du är.. Tror man vinner på det ändå i slut ändan!

Själv håller ja på med ,som en vän sa till mig i går -du är ett brinnande ljus som inte brinner fullt ut ,som att syret inte räcker till utan att min energi är för stor för att mätta mig själv på den plats i livet ja befinner mig i, kanske har hon rätt och vad ska ja göra för att få leva ut hela min brinnande låga innan den en dag brunnit ut och ja sitter på hemmet och är bitter för att ja inte levde ut min energi tog för mig av livet och gjorde nåt av det, ja är en utomjording som inte passar in ja borde nog ta mig en funderare på vart ja hör hemma på den här planeten innan mitt ljus brunnit ut!

Sanna mina ord!

P u s s /Fia❤

Some piccs..

2 kommentarer: