söndag 9 december 2012

Fan, vad hände, meningen med livet till dig bison

Bison hunden min!❤
Letade, letade, hittade, du var borta, du gick aldrig bort!..ja visste att du lämnat mig, ja kände de och ändå hoppet, rädslan och ovissheten en så stark individ en familjemedlem min bästa vän, i morgon är det en vecka sedan ja fann dig, nu finns du inte mer!!
Ja sörjer dig varje dag och kommer sakna dig för allt i världen du gjorde för mig!!

Tomheten du lämnar efter dig är obeskrivbar och att man kan älska någon så mycket som ja gör med dig är ofattbart, vill att du ska veta att ditt tecken du gav till mig var ett bra tecken, Albin njuffen är nu här hemma, hör nu djupa andetag känner en värme, hör tassar har en päls att trösta mig i, en päls att kamma klor att klippa, en att dela livet vidare med, en att ta dom fina promenadrna som vi tog, en att kasta kanterna på mackan åt.

En att älska och ge den kärlek till någon som behöver den, Albin är här och han behöver oss och går just nu runt och myser av att känna våran närhet!

Livet är så underligt och orättvist men nånstans så behövs vi alla till nåt syfte här på jorden, hur långtid vi har kan vi inte säga,, man får göra det man kan av stunden försöka sträva efter att må så bra som möjligt, tråkiga saker händer och det är inget vi kan göra någonting åt!
Saknar dig Bison hjärtat mitt!
Nu ska ja ha dig i mina tankar, i minnet och ge allt ja kan för Albin så han får känna sig speciell och älskad precis som du❤❤





















1 kommentar:

  1. Hittade äntligen din blogg igen, hur går de för dig? Jobbar du?

    SvaraRadera