tisdag 4 december 2012

Nära och kära, Vänner, bekanta och fb:'(

Vill säga hur mycket ja vill tacka alla!! Ni som messat, ringt, funnits här, ställt upp och vart vid min sida vare sig via telefon nära mig eller via fb!
Under tiden som ordentligt cancer sjuk så var det skönt med allt stöd, människor som visar sån omtanke ❤❤❤❤❤ till alla er!!
Nu även i detta tragiska ni ger sånt enormt stöd, det värmer!

Plockade i hop hans skålar tuggben, koppel, borstar och bädden fy fan vad ja grät hade en go vän här och det var tur vi grät kramades sörjde och röjde!!
Tackar extra min sambos bror som tog upp Bison i från isvaken i går så pass fort så att vi kunde komma i väg med honom till veterinären! Där finns han nu och väntar på att bli skickad vidare för kremering sen kommer han i urna hem till oss igen!❤:'(

När dykbussen rullade förbi och min sambo körde upp på uppfarten visste ja nu är det sista farvälet! Är du säker på att du vill de här? Självklart vill ja träffa Bison en sista gång!!

Ja väntar och ser när dom öppnar liksäcken han ligger i, hans fina tassar tar jag i min hand, hans vackra ansikte torkar ja rent från snö is och blod han ser ut att sova, bekymmer löst uttryck ja pussar hans kalla nos gråter och drar i pälsen frågar varför?? smeker över tassarna igen och han är så kall så kall älskade lilla vännen min!! Det gjorde så ont att se men ändå lättnaden att det var över han var inte borta mer han hade varit så nära hemmet hela tiden! Tragiskt hela jävla skiten!!

Tack alla ni!!tack för ett stöd era fina hjärtan, kommentarer och eran närvaro det värmer även om mitt hjärta just nu är väldigt brustet så går det in i min själ!!!

Va rädd om det du håller kärt! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
K R A M/Fia













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar